helg

Tjow!

Har visst inte bloggat på några dagar nu. Faktum är att det har varit rätt så hektiskt så jag har väl inte riktigt haft tid kanske.

I fredags bar det av till falun och världens bästa Malins student. Jag åkte med Sofie och Sanna i Kalles griniga audi. Det var ett äventyr i sig eftersom vi fick köa både till och från lugnet och audin är jättesvår att hitta dragläge med. Det varvade massor och luktade bränt och jag trodde kopplingen skulle gå sönder, men det gick. Hej och hå. Under utspringet kände jag hur mycket jag ville ta studenten igen. Ååååh vad roligt. Vi gick lite på stan medans vi väntade på att Malin skulle vilja åka hem. Vi glömde att betala parkeringsavgift men klarade oss som tur var utan böter. Puh.

På lördagen klev jag och älsklingen upp jättejättetidigt och åkte med mor och far till åland med eckerölinjen. Det var roligt. Det blev en hel del shopping kan man väl säga så nu vill jag ha många roliga tillfällen att utnyttja den. Hehehe. 

Igår var det återigen falun som gällde. Denna gång med enbart Sofie och denna gång var det bal det var frågan om. Malin var jättefin i grön klänning. Mmmmh. Bilder kommer.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Sitter i Torsåker just nu och det verkar inte vara bästa vädret. Antingen cyklar jag hem och bakar muffins eller så tar jag audin hem och bakar muffins eller så åker jag inte hem alls utan gör något annat. Först ska jag i alla fall diska.

Hejs

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback