helg

Jag har försökt blogga tre dagar i rad säkert, men allt har försvunnit hela tiden bara för att jag har råkat komma åt någon knapp eller något. Jättestörigt. Igår hade jag skrivit ett långt och fint inlägg som bara försvann. I och för sig har jag inte haft så mycket att blogga om. Mest har jag bara gnällt på att jag är sjuk och att allt är besvärligt och så vidare. Men jag har umgåtts med älskling hela helgen. I fredags chillade vi med film och på lördag kväll och hela dagen igår var vi ute med båten. Älskar att åka båt. Igår fick vi en gädda på 2,5 kilo och fyra ganska stora abborrar. Det var roligt.

Idag har jag inte gjort någonting. Solade lite på förmiddagen och sedan följde jag med mamma till Hofors och fikade och spelade kort med mormor. Nu ska jag snart åka hem till Sofie och grilla. Det blir roligt.

Pusshej

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback