besiktning

Igår segade jag hemma hela dagen. Jag höll på och redigerade bilder från Daniels bröllop mest hela tiden. Men bästa Hanna kom hit en liten stund och var hemligt kreativ med mig. Det var roligt. Vi kan när vi vill. På kvällen bar det av till Edsken för lite korvgrillning och brännboll med simningen. Även om man hållit sig borta hela terminen så kan man alltid komma på avslutningen tyckte jag. Det var skoj.

I morse for jag till sandviken med far redan klockan halv nio. Vi skulle åka och besikta Kalles audi som dessvärre inte gick igenom. Tråkigt. Vi hamnade även på ÖB där jag köpte lite utemöbler till Kalles balkong. Det kommer bli jättefint. När jag kom hem fortsatte jag med bilderna lite och har nu lyckats sno ihop ett album som jag ska bränna ut till alla som önskar. Jag har även gjort två fina tavlor. Kreativt. Jag har även hunnit med att vara till mormor en sväng idag. Där blev det lite fika och kortspel.

Nu ska jag äta grillad korv (igen..) och sen blir det body pump.

Hejs

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback