nalle

Igår var jag med mamma, pappa och älsklingen till Orsa och tittade på nallar och missar i björnparken. Det var jättemysigt. Älskar djur, och då särskilt kattdjur. Det som var lite tråkigt var väl att man inte kom så jättenära djuren, men samtidigt är det väl bra att de får gå i stora hägn. Vi knäppte en hel del bilder därifrån och jag tänkte att jag skulle lägga upp några senare, men jag har inte redigerat dem än.

Idag är det fantastiskt väder ute och jag väljer att göra så lite som möjligt. Sitter i soffan och degar med datorn samtidigt som jag tittar på när kalle spelar gran turismo. Tror att jag kanske ska vara med lite nu.

Peace

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback