grattis mämz

Idag trodde jag nästan att jag skulle storkna på postcykeln. Det var fruktansvärt jobbigt att jobba idag. Det är så stekigt där bland husen. Usch. Och varenda människa jag mötte frågade om det var varmt åt mig. Gissa. Hua. Meeeeeeeeeeeen, mami fyller år idag så när jag var klar åkte jag hem och käkade tårta. Inte fel. Tror dock att jag hade någon form av lättare solsting för jag var asigt trött och hade extrem huvudvärk ett tag men när jag fick bada lite så blev det bättre. Halva släkten var vid badet också. Både Johan, Daniel, Vincent och Linnea. Skoj. Badade lite med kusinerna, det var roligt. Avslutade dagen med att jag och älsklingen bjöd mamma&pappa på mat i edsken. Jättegott.

Förövrigt, det roligaste var att folk hängde på låset utanför apoteket imorse. Säkert tio-femton personer stog där klockan tio imorse och väntade på att de skulle öppna. Haha. Liksom varför?

Nu ska jag duscha och hoppas på en inte lika stekig dag imorn. Då blir det bröllopsfest :)

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback