hd-box

I fredags var Malin och Hanna här och chillade film med mig. Vi såg Titanic på VHS. Måste medge att de kändes galet antikt att spola tillbaka filmen. HAHAHA! Men den är fin. Jag älskar den.

Lördagskvällen spenderades på Läkerol Arena med lite hockey. Gav mor och far det i julklapp men jag hade ju kunnat välja en annan match eftersom det blev förlust med 3-0. Vi fick inte se ett enda brynäsmål och det var trist.

Just nu är det någon tjabo här och installerar vår HD-box till nya tv:n. Och katterna ligger inklämda i garderoben och darrar. De hatar hantverkare. Särskilt sådana som springer på taket. Jag förstår dem.

Och jag flörsöker lära mig att blogga på min nya bäbis. En röd liten HP mini som är jättefoin. Men som synes är det trängre mellan tanbgenterna vilket gör atyt jag trycker fel hela tideb. Och tangenterna är röda och jag ser inte bokstäverna. Jobbigt att behöva sudda hel tiden flr snyggt blir det iubte abbars. Ehm..

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback