...

Lusten att blogga försvinner alltid när ett inlägg som är nästan färdigskrivet fördsvinner. Men jag tänkte att det kanske var bäst att plita ner några rader så att inte allt står här och förfaller. Men det fins inte så mycket att blogga om. Jag gör som ingenting om dagarna förutom att trampa runt i mina superfräsiga brynäsraggsockor och spela betapet med mamma.

I söndags var jag ute och åkte pulka med torsåkers gangstergrabbar. Det var skoj. De visste om någon brant lutande åker där vi åkte. Helt galet.

Ikväll kommer bror hit. Blir trevligt.

Jag har börjat läsa Fyrvaktaren av Camilla Läckberg. Älskar hennes böcker. Det blir till att dyka ner i den nu.

Det kanske kan hända att det landar en årssummering här snart. Om jag orkar. 


Pusshej

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback