snö

Det har snöat i Uppsalaland. Jättemycket. Och jag är så glad att jag investerade i ett busskort. Det är verkligen hur värt som helst med åtta kronor per resa för att slippa cykla utan vinterdäck och med sned trampa när folk rasar som furor på sina cyklar. Höhöhö. Känns aningen vekt att inte cykla dock, känner mig rätt löjlig och inte speciellt hurtig när det tar längre tid att åka buss än att cykla till pollax, men man kan ju välja sin motion på annat sätt. Friskis till exempel. Idag var jag på bräda. Det kan vara det bästa som friskis har hittat på, i alla fall det roligaste jag provat hittills. Jag förstår inte riktigt skillnaden mellan bräda och step, men jag inbillar mig att bräda är mindre komplicerat eftersom jag klarar av det tämligen bekymmersfritt. Kände mig totalt färdig och dimmig när jag var färdig och nu känner jag mig typ överkörd av tåget, men det är en skön känsla ändå på något sätt.

Imorn är det biologiföreläsning på SLU och sen mattelektion på pollax. Jag känner mig rätt bekväm med redovisningsuppgiften så jag dör nog inte om det blir jag som får redovisa. Men jag hoppas att jag slipper. Imorgon kväll sen ska jag hem till Josefin på spelkväll, det blir kul.

Nu ska jag ringa älskling och sen sova.

Peace

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback