söndag

En schemafri måndag innebär att jag sitter hemma i fåtöljen och häckar i pyjamas istället för att befinna mig på en biologiföreläsning på SLU. Skönt. Jag ska åka till mormor om någon timme och luncha med henne och sen blir det lite bodypump innan det är dags att bege sig tillbaka till uppsala för en skön tredagarsvecka där jag bara behöver gå i skolan TVÅ dagar. Men.. jag borde väl egentligen i just detta nu sitta med näsan i biologiboken, men det gör jag ju inte. Ehe.

Hade en mycket fin söndag igår också. Älskling och jag var en sväng till IKEA och köpte lite småsaker till hans lägenhet först och på kvällen körde jag gärnet på bodycombat. Skojigt var att jag har alla mina träningskläder i uppsala, inklusive mina träningsskor. Så det blev bodycombat i sim77-shorts, sovtröja och utan skor. Men det gick det med.

Nu ska jag klä på mig och sen får vi se vad som händer. Tjing

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback