helg

Sitter i älsklingens lägenhet och väntar medans han skottar snö hemma hos sina föräldrar. När han kommer tillbaka ska vi åka till mig så att jag kan packa lite och senare blir det Uppsala igen. Får se om det går några tåg, verkar ju inte alltför hoppfullt efter allt snöande. Ska åka med upptåget idag vilket betyder att det känns som om hela dagen försvinner. InterCity från Åre skulle säkert vara försenat halva natten och jag pallar inte en natt på stationen i Gävle. Dessutom ska jag åka med Sanna, och Malin som ska bo hos oss i två veckor. Skoj.

Igår hade jag mellofest med Malin. Älsklingen var också med. Vi dippade en hel skål med grönsaker och drack vatten. Lightfest. Vi var ganska eniga om att det var ovanligt hög klass på melodifestivalen. Ingen var direkt dålig. Efteråt åkte älsklingen iväg och Malin och jag kollade på Aeristocats. Fin film. Vi hann även se slutet på skidloppet som resulterade i två svenska medaljer. Härligt härligt.




Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback