grupparbete

Jag sitter i min säng och kollar på OS. Inte tråkigt. Planen var att jag skulle följa med några klassisar ut och pubba lite, men istället behöll jag lite karaktär och skrev min del av grupparbetet om embryoutveckling (KRÅNGLIGT!!). Jag hade tre sidor att läsa och förstå, men har hållit på i FYRA TIMMAR. I och för sig är jag väl inte effektivast i världen när jag samtisigt tittar på curling, störtlopp och längdskidåkning. Men ändå. Det är ett skämt verkligen, för även om jag översätter ordagrannt så förstår jag inte vad det står. Usch.

Imorgon åker jag hem till min älskling igen. Blir skönt. Den här helgen kommer att bli ganska späckad med aquabike, mys, plugg, simning och mellomys. Låter som en fin helg.

Ajöss

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback