forspub

Två skojiga dagar har det varit.

Igår blev det först ännu en fika på Linné, dock det på andra sidan vägen, följt av hamburgare och rundpingis på VG med lite klassisar. Jättekul.

Idag var det forspub på uthgård där man kunde föranmäla sig till forsränningen. Jättegod tacobuffé!!! Tror sällan att jag ätit så mycket någonsin. Underbart. Forsränningen kommer bli awesome. Jag hoppas att vi lyckas bygga ihop något riktigt stadigt och fint. Längtar och hoppas att det mirakulöst nog ska vara varmt i fyrisån på sista april. Ehm. Om någon känner att den har en våtdräkt att låna ut så skulle det verkligen uppskattas.

Puss

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback