för hon är tjugo nu

För det är ingen vanlig dag
För det är Saras födelsedag
Hurra Hurra Hurra

Tack för alla Gratulationer, fina människor :D

Jag har haft en fin födelsedag trots avsaknad av både älskling och mamma&pappa och allt vad det kan vara. Rätt vanlig skoldag dock trots att jag lyxade till det för mig själv och gjorde fyra matlådor kycklingwok med nudlar igår (jag premiärbesökte till och med den lilla asiatiska butiken här bredvid och köpte nudlar och soya). Matteföreläsning och grupparbete stod på programmet. Jag och Rebecca gjorde klar vår hiskeliga tillställning om embryoutveckling och skickade in den. Nu återstår det bara att träna in eländet, samt att läsa opponenttexten. Helgen räddad?

Efter skolan fikade jag på Linné med Malin&Sanna. Morotskaka och varm choklad blev det. Gott och mysigt.

Malin lagade mat till mig nu på kvällen. Ugnsrostade rotfrukter med fetaost, grönsaksbiffar och tzatziki (stavas det så?). MUMS!. Längtar redan efter morgondagens matlåda. MMM.

Imorgonkväll blir det utgång (eller i alla fall mat) med klassisar. KUL.

Nu ska jag ringa älskling, sen sova. Puss

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback