födelsedagshelg

Tillbaka i Uppsala igen efter en hetsig men fin "födelsedagshelg". Började firandet i fredags med en extra timmes väntande på uppsala station eftersom tåget var en massa försenat på grund av nåt strömavbrott. Men, när jag väl kom till Gävle blev det mat på church street med mamma&pappa och älsklingen. MUMS!!.

När vi kom hem sen fick jag lite paket. Bland annat en ny telefon. En Samsung Jet med touchscreen. Superfräsig. Mycket välbehövligt eftersom min förra höll på att ramla sönder i bitar. Äv älsklingen fick jag bland annat en jättefin tröja och en söt ljushållare.

På lördagen kom mormor och då blev det tårta. Fick en jättefin tårta som jag tyvärr inte kan visa eftersom den ligger på kameran hemma. Dumt. Får visa den sen.

Söndagen slappades bort. Helt plötslig var klockan fyra och jag insåg att jag inte skulle hinna med 18,25-tåget eftersom jag hade trehundra saker att göra innan det. Det fick bli 20,59-tåget istället. Det dumma var att jag skulle hinna plugga biologi men hade biologiboken kvar i uppsala. Fick ringa till malin och få världens längsta produktnyckel över telefon för att komma åt biologiboken över internet. Men det gick det med.

Nu ska jag förbereda det sista inför morgondagens redovisning, sen blir det sova.

Meddela din åsikt
Jag heter: Sofie

Sv; Ja han har extremt fin röst :)


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback