100203

Gillar inte att datumen med 10 i början inte alls ser ut som datum. Meeeeen.. Tredje februari betyder TJUGO DAGAR TILL TJUGO!!! Ganska coolt.

Och märk väl att klockan är två och jag redan är hemma. Jag har lovat mig själv att städa idag. I alla fall mitt rum. Det ser förjävligt ut. Jag har två timmar på mig ungefär för sen ska jag ut och fika med några klassisar på bästa café Linné. Och efter det är det dags för en omgång bräda på friskis. Wohoo.

Jag har varit på lunchföredrag om att åka som hemortsambassadör idag. Det låter roligt men jag vet inte. I och för sig vill jag hälsa på på björkis men jag vet inte om jag vill stå framför treorna och ösa lovord över uppsala och teknat-fakulteten och miljö&vatten. Visst är det skojigt att plugga här, men det är ju inte pluggandet som är skojigt i första hand. 

Och jag funderar fortfarande om jag ska söka någon kommité. Fadderkå eller hjälpis låter ju skoj men jag tror att jag nöjer mig med att vara klassfadder. Svårt. Sökstopp på lördag ju.

 

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback