marine

Var en sväng till Valbo med min mor igår och trängdes med lite folk. Shoppade för första gången på nästan tre år ett par jeans. Det pyser över linningen och det är så sjukt omotiverande men förhoppningen är att lyckas gå ner de fem kilo jag har lagt på mig under nästa år så att jag kan ha mina gamla byxor utan pys. Meen.. eftersom mina favvobyxor håller på att göra shorts av sig själva så var det ändå dags för ett par nya. Det blev även ett linne, tre par trosor och en foundation med hem. Bra shoppat.

Provade även parfym på Kicks. Escada Marine Groove. Har länge länge velat ha den men tänkt att jag ska göra slut på min nuvarande parfym först. Nu är den slut så nu var det dags. Dock fanns den inte att köpa på Kicks så jag fick vänta tills idag då jag köpte den i Hofors istället. Hmm.




Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback