Dag 11 - mina syskon

En snabbgenomgång av gårdagens outfit som jag missade att delge kommer först. Jag hade i skolan på mig röda jeans, svart linne och en vit hood med katter. När jag kom hem förbyttes jeansen illa kvick mot mjukisbyxor och jag lurkade mest runt här med mitt <3 som kom och hälsade på och tittade på idolfinalen med mig. Myys.

Men jaja. Jag har en storebror. En halvbror. Han heter Magnus och är 33 år. Vi har samma pappa men Magnus bodde med sin mamma femton mil från där jag bor. Magnus är lastbilschaufför och tycker om musik och sport. Han har spelat synt i två olika band och är en hejare på golf samt att titta på hockey och fotboll och såklart hejar han på brynäs. Han har en fru som heter Ann och 2005 blev de föräldrar till söta Bella. Jag är stolt över att ta en storebror även om jag aldrig riktigt upplevt hur det är att ha syskon på riktigt eftersom vi aldrig har bott tillsammans utan bara setts ett fåtal gånger om året. När jag var liten såg jag alltid fram emot att Magnus skulle komma för då skulle jag få spela monopol, i flera timmar. Han vann alltid. Han lyckades alltid äga en hel sida på spelplanen och ha hotell överallt. Det var längesen nu. Jag borde utkräva en revansch.


Magnus


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback