Dag 05 - min dag

Vi får nog vänja oss med att det bli en dags förskjutning pöå de här inläggen. Har som inte tid med det här egentligen.

Vaknade i alla fall 8,30, slängde i mig en macka, hoppade i kläder, gick ut till bilen och åkte till Hofors. Är man hemma en måndag kan man ju passa på att åka till björkhaga och hälsa på tänkte jag. Satt och surrade med Lennart en halvtimme ungefär och han som hastigast hälsa ¨på Christin också men hon skulle tyvärr ha lektion precis när jag kom dit. Åkte hem med bilen till pappa och satt därhemma och pluggade fysikalisk kemi i fyra timmar. Hann ungefär lika många uppgifter. Sen åkte jag med papps till Hofors och hälsade på¨mormor. Mamma kom också dit och vi spelade kort och fikade. Åkte sen hem och älsklingen kom och hämtade mig. Hemma hos honom tittade vi på första skivan av mysteriet på greveholm (ja, kan se den hur många gånger som helst) och sen var det gonatt.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback