Dag 04 - det här åt jag idag

Till frukost blev det enbart en falu rågrut, inte allt för mycket att åka och träna på. Kanske lika bra att jag mest hade crawlskola med mamma för jag hade nog inte orkat så mycket mer.

Efter simhallen bar det iväg till valbo med m&p för lite hemligheter. Där åt jag lunch på det thailändska snabbmatstället. Det blev currymarinderade kycklingspett med jordnötssås. Så himla himla gott. Mmm

Har konstigt nog inte småätit något idag. Kankse för att jag inte varit hemma. Förmodligen kommer jag hinna småäta något innan det blir mat senare. Potatisgratäng, fläskfilé och bearnaisesås. Låter som en bra middag. Kanske lite godis ikväll också. Mm.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback