Dag 02 - Min första kärlek

När jag var två år och gick på dagis fanns där en kille som hette Carl-Johan. Faktum är att jag nog var för liten för att ens minnas detta men jag har fått det berättat för mig. Tydligen så lekte jag mycket med den där killen och när jag fyllde år så hade han ställt en blomma i mitt fack. Som sagt var jag så liten att jag inte ens minns det själv så storyn fick bli rätt kortfattad.

Jag var annars inte en sådan tös som sprang efter killar när jag var liten. Jag var riktigt kär i ett fåtal men i övrigt hände inte allt för mycket på den fronten innan Kalle klev in i mitt liv i april 2008. Sen dess har det varit vi <3

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback