fadderdag 6

Igår var det volleybollturnering, och vad gjorde team Walters från WA om inte tog hem alltihopa? Så jäkla grymma. Bara därför blev jag i skolan från tio till halv fem, för jag kunde ju inte gå hem när reccarna spelade så himla bra. De verkligen ägde alla. Åh, stolt fadder. Måste säga att alla w-are som var på plats var fantastiska på att heja också.

Hann hem en snabbsväng innan det var dags att bege sig till geocentrum för förfest inför "Alla Kräftans Luciaween". Tema högtider på göteborgs nation. Jag var inte med ut, utan göttade mig mest i alla fantastiska utklädnader.

                  

        Tar mig frihet att lägga upp en bild på Edward Scissorhands.
                                         Så jäkla bra.


Idag ska jag götta mig i ledighet fram till klockan fem. Tänkte äta frukost och sedan masa mig iväg till gymmet faktiskt. Tänkte att lite träningsvärk kunde vara bra på det här.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback