fadderdag 2

Idag måste jag ha cyklat mer än 2 mil. Pollax - Hem - Pollax - Flogsta - Kalmars - Pollax - Hem. Låter rätt långt i mina öron och känns rätt långt i mina lår, men jag är ungefär sämst på avståndsbedömning och har cyklat cirka noll i sommar så det kan vara ett falskt påstående. Men jag känner mig rätt duktig.

Idag hade våra reccar klassfest på kvällen. De var verkligen jätteduktiga på att skriva spex med tanke på att de bara haft två dagar på sig att skriva och träna in det. Jättebra gjort. Vi snikade in oss på deras förkör så att vi (eller kanske mest jag) fick höra storyn och se rörelserna till deras reccedans. Ska verkligen göra mitt yttersta för att lära mig den eftersom matrisdanser är ett fantastiskt påhitt. När reccarna gick till tältet för sittning pedade vi faddrar till Sophie i flogsta och käkade där för att sedan ha en WA-fadderförfest hos David. Kul. Sista cykeletappen blev sedan tillbaka till pollax för röj i tältet. De spelade reccedansen tre-fyra gånger men det är ju ännu inte speciellt organiserat eftersom det bara är tre klasser som fått lära sig den. Nästa vecka kommer det att bli grymt.

Nu ska jag sova en skvätt tänkte jag.

Adjöss

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback