fadderdag 1

Kom nyss hem från ÖG där jag har dansat loss bland närmare tusen reccar. Träffade Fredrik, Mattias och Simon från NV06. Fantastiskt med en tredjedel av den klassen i samma byggnad. Men det var väl kanske inte det som var mest spexigt. För jag har tio söta reccar att ta hand om nu. Tio reccar på sju faddrar är inte ens en och en halv recce var. Kanske lite överdrivet, men kul. Hur kul som helst. Det kommer bli ett så bra gäng. De tycks verkligen ha hittat varandra på en gång. Idag har vi lekt namnlekar i massor, skrivit in reccar på nation, lunchat i stadsparken och förfestat hos Malin för att till slut hamna på röjet på ÖG. Jättebra dag.

Nu ska jag sova.

Peace.

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

sv: ja, jag vill att du kommer ner och ser allt på riktigt TYP NU!!!


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback