påsk

Sorry, har inte bloggat på ett tag men det har varit så mycket påskmiddagar och påskmys med älsklingen så jag har inte haft tid. På påskafton var det middag hos mormor med en massa kortspel och annat, på påskdagen var Magnus och Bella här på påskmiddag och på annandagen fullbordades det hela med påskmiddag hemma hos Kalles föräldrar. Påskägg blev det också ett par stycken, så nu rullar jag fram.

Igår lekte jag med Malin och Hanna. Trevligt trevligt. Vi fikade på hanssons, spelade uno, cluedo och labyrint ioch sjöng singstar, Bra dag.

Idag ska jag och mamma åka en sväng till valbo bara pappa kommer hem med bilen. Efter det blir det en massa träning ikväll.

Peace.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback