kvalborg

Imorgon ska vi ränna!!!! Hoppas på sol och värme. Men det kan man väl glömma. yr.no har ändrat från 17 och sol till 7 och mulet. Roligt roligt.

Igår fyllde Sophie 21 år. Grattis till henne. Jag blev ditbjuden på cheesecake-kalas igår kväll. Det var mycket trevligt. I övrigt bestod gårdagen endast i att måla flotte och jag har fortfarande färg på händerna trots massor av gediget gnuggande. Svårt.

Idag ska flotten flyttas till ån. Blir spännande att se hur det ska gå till. Det är kvalborg idag, den första festardagen på valborg. Men eftersom rännare måste vara nyktra klockan åtta imorgon såblir det nog tämligen lungt för vår del. Folk pratade om grillning. Jag är på.

Mamma&pappa&Kalle kommer hit ikväll också så jag kanske inte hinner så mycket grillning. De ska sova här inatt för att slippa åka så tidigt imorgon. Blir trevligt.

Tjing då.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback