grattis papps

Är tillbaka i Uppsala igen efter en snabbvisit hemma. Strax ska jag bege mig mot pollax, mot Tapps bodega där jag ska volontärarbeta hela dagen. Så om någon skulle ha vägarna förbi, kom dit och köp en öl eller en hamburgare vettja :)

Gårdagen blev ungefär så trevlig som jag hade väntat mig. Älsklingen och jag åkte till Valbo först där vi köpte en grill till pappa i födelsedagspresent från mig och mamma. Lyckat var att päpz precis då satt och bläddrade i reklam och snackade om hur mycket han behövde en ny grill. Heheh. Eftersom det var en brutalt stor kartong var den inte så lätt att slå in i paket. Vi var tvungna att använda två olika sorters papper eftersom en rulle inte räckte till. Vackert. Tårtan levde upp till förväntningarna och så gjorde även mormor. Det blev en del kortspel och så. Riktigt trevligt.

Älskling och jag avslutade dagen med att se filmen Upp! Den sög. Inte att rekommendera. 

Det bästa just nu är att yr.no har ändrat prognosen för fredagen och visar nu +17 och sol. Jättelycklig är jag över detta. Helt fantastiskt.

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

ofta du tycker att upp suger. har vi sett samma film? upp är den gulligaste film jag sett!

Jag heter: malin

vaaaa fågeln är ju roligast! skrattade varenda gång den var med bara för att den hette kenneth haha :)

2010-04-27 @ 16:16:07
bloggintresserade klickar här: http://malich.blogg.se/

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback