fem

Det hintades om att ekologitentaresultatet gick att finna på kurshemsidan, och där stod det minsann att slutsiffrorna 5662 hade gått och fått en FEMMA. Mycket nöjd. Mycket nöjd.

Idag är det skärtorsdagen och jag hoppas att alla häxor där ute har satt dimljus och vindrutetorkare på kvasten, klätt katten i regnkappa och satt lock på kaffepannan för att undvika krockar och utspätt kaffe. Det är ett ruggigt äckelväder idag verkligen. Inte roligt alls.

Jag sitter och väntar på att Kalle ska komma hem från jobbet så att vi kan åka till Sandviken och genomföra min premiärtur på systemet. Blir spännande. Vet inte vad jag ska köpa. Ikväll blir det lite fest och sen ska vi gå på folkan med bröderna Eklund. Blir också roligt. Hoppas att det inte är lika trångt och lika mycket minderåriga fjortisar ute som det var på juldagen bara.

Glad Påsk på er alla :)




Meddela din åsikt
Jag heter: Ida

Glad påsk och hälsa alla! =D


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback