chill

Snart ska jag vandra till tåget och åka hem, men jag tänkte slänga in några bokstäver här först. Detta har hittills varit en fantastisk helg, och imorgon får jag tårta vilket troligen betyder att helgen fortsätter i samma fantastiska spår.

I fredags dissade jag envaribel och chillade på aktivitetsområdet istället. Provade klättervägg vilket inte riktigt var min grej eftersom det gjorde brutalt ont i fingrarna. Jenny och jag provade även sumobrottning vilket kanske gav årets mesta skratt. Har sällan skrattat så mycket i hela mitt liv. Man trädde på sig en stor säckliknande dräkt och blev vips stor som en sumobrottare. Åh, det var så roligt. Så fult. Alla borde sumobrottas. Efter tramsandet började vi bygga på vår flotte. Att såga i frigolit innebär att men ser ut som en snöman och att det är vita prickar överallt. Bara så att ni vet. På kvällen sedan kom älsklingen hit. Vi gick en promenad, handlade mat, lagade god mat, åkte på sightseeing i stan så att han skulle hitta ut sen, och bara allmänt myste lite.

Idag har jag spelat volleyboll (och faktiskt haft riktigt roligt samtidigt..), byggt lite mer flotte, gjort mitt andra lyckade besök på systemet och sedan grillat på ett tak i flogsta. Mysig dag. Mysig helg. Underbara vår.

Nu måste jag gå till tåget.

Hejs.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback