ångest

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGEST!!!

Jag känner att jag ligger så sjukt mycket efter med skolan. Sjukt mycket. Jag fattar ingenting. Dumma skit att de nya kurserna startade en vecka innan påsklovet, den veckan när man bara gick och segade och mentalt redan tagit påsklov och inte brydde sig om att sätta sig in i någonting. Nu har det gått sex föreläsningar vardera av beräkning och sannolikhet, nästan hälften, och jag har knappt öppnat böckerna och än mindre hängt med och förstått någonting. Dessutom har jag missat två av varje och det är ju inte som att jag gjort något för att ta igen det. Usch.

Men.. en bra sak är att det är fredag imorgon. Mormor fyller år så jag sticker härifrån efter lunch och åker hem och äter lite tårta och maaaaaat. Underbart. Det bästa är nog kanske ändå att jag får träffa morbror och kusin. Det händer ju inte varje dag direkt.

Nu blir det duschen, sen sova.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback