9 dagar till ränning

Idag var det obligatoriskt rännarmöte efter skolan där de gick igenom alla säkerhetsföreskrifter och lite annat allmänt inför forsränningen. Får mer och mer ångest för varje dag över den där forsränningen. Börjar förstå vad det är jag har gett mig in på. Tur att jag inte är ensam om att vara galen. Tur att det är minst trehundra till som planerar att ligga och plaska i fyrisån på sista april. Uschans vad kallt. Jag är i och för sig inte mest rädd för att ramla av utan jag är mest rädd för att flotten ska åka ifrån mig så att jag inte kan klättra upp igen och sen bli kvar där i forsen. I och för sig skulle det finnas ca 20 dykare nedanför varje fall så det borde vara lugnt. Men ändå. Usch.

Men.. imorn börjar festivalveckan och vi ska bygga och leka och festa och ha skoj.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback