...

Då var man tillbaka i Uppsala igen då. Sedan jag kom hit, vid åttatiden, har jag suttit med den jävla matteboken framför näsan och förenklat uttryck. Laddar till tusen inför en dubbel omgång med speedy speedy imorn. Två matteföreläsningar = kärlek? Nä.

Därför var det överdrivet skönt att vara hemma i helgen. Skita i matte och ballast och mineraler och bara pussa på älsk och chilla istället. Bäst. Bäst i världen. Jag hatar att jag bara hinner vara hemma i två dygn. Jag får världens separationsångest och blir ett sentimentalt elände när jag måste åka tillbaka hit. Inte för att jag inte trivs här utan för att det är så helvetesjobbigt att åka ifrån honom. Sara hjärta Kalle. Sara vill vara hos Kalle. Inte ensam i Uppsala. 

Under mina två hemmadygn hann jag med en sväng hem till Emma också och blev halvt uppäten av hennes lillehund. Emma&Ida&Sofie skulle till Lobby och jag hade kunnat vara med men jag nöjde mig med att titta förbi på deras förfest. Trevligt.

Nu är det väl sovtime.


Meddela din åsikt
Jag heter: Anonym

Det kan vara positivt att längta efter varandra också!!

2009-09-14 @ 09:52:57
Jag heter: Sara

Tack för tipset..

Jag heter: T.et

Inte för att var elak....

Men varför plugga matte när du inte gillar det?



Jag är ju själv inte så välutbildad (inte ens gymnasiet) om man säger så, men det låter så motsägelsefullt.

2009-09-17 @ 22:04:01
Jag heter: Sara

Jag kanske måste läsa en mattekurs (eller två eller tre eller hur många det nu är) för att bli civilingenjör, men det är verkligen inte en matteutbildning jag gå. Jag vill ju ha miljökurserna och det, men måste ändå läsa basmatten.

2009-09-17 @ 22:24:39
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se/

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback