regnregnregn

D-R-Ä-N-K-T!!!!

Seriöst. Har aldrig varit så blöt i hela mitt liv. Eller jo, kanske, men det var verklgien ett helvete, ett riktigt jävla blött helvete att cykla hem. Sista tältdagen blev skit. Opepp var bara förnamnet. Regnfan. Jag som skulle dansa reccedansen och allt. Det enda jag gjorde var att trängas i samvetescentralen och ta riktigt jäkla god tid på mig att tillverka ett nytt samvete. Det första gjorde jag frivilligt flärpen åt fel håll på bara för att få göra ett nytt. Bara för att det var sjukt blött utanför och bara för att jag inte fick plats i tältet för att alla andra var där. När jag var klar påpekade jag att jag minsann lagt ner hela min själ i det där samvetet och fick två idolbilder av Tant Spons som belöning. Gött.

Nu ska jag packa finalgasquekläder, duscha och sova.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback