bloggbrist

Fattigt bloggande här.

Spännande vecka förra veckan med förton exkursioner bland annat. Började i tisdags med att åka till Holmen Paper i Hallstavik och efter det blev det en tur till kärnkraftverket i Forsmark och sist klättrande på stenar efter en geolog på Väddö ute vid kusten. Spännande.

Helgen var också mysig, om vi räknar bort matteduggan. Sanna och jag hade lite inflyttningsfest i vår lägenhet på lördagen. Älsklingen och bästa Hoforsbrudarna Malin och Hanna var här samt en hög av Sannas kompisar. Jag själv lyckades ganska dåligt med mina invites, med 3 av 8. Men det var roligt ändå.

Älskling sov kvar här hos mig i storstan och vi hade en väldigt mysig söndag. Först var vi och brunchade på V-dala med Malin och Hanna, sen knallade vi lite på stan och kvällen avslutades senare med Bio. Vi såg flickan som lekte med elden. Den var bra, fast inte riktigt i samma klass som män som hatar kvinnor. 

Igår var jag och tränade på friskis för första gången. Blev något slags styrkejympa. Det var roligt olch jag har lite träningsvärk idag.

Nu ska jag gå och göra lunchmackor till morgondagens exkursion, sedan blir det ringa älsk och sen sova.

Puss 

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback