ingenting

Tjoow!!

Har inte riktigt haft tid att blogga i helgen. Späckad hemmahelg = mys.

Blev hämtad i Gävle av en fräsig röd sportbil. Älsk har bytt bort sin mazda6 mot en rx8. Inte så illa. Den är jättefin och går jättefort. G-kraftschock när han accelererade ut på motorvägen. Häftigt. Vi åkte hem till mor och far och käkade lite innan jag åkte vidare till Hofors (i en inte alls lika fräsig volvo v50) och hade lite te-terapi med bästaste Malin&Hanna. Det var ju bra eftersom jag vill lära mig att dricka te, inte var det lika äckligt som det brukar vara heller. Det tar sig. Vi satt runt köksbordet hemma hos Malin och pratade skit halva natten innan jag åkte hem och sov med älsk = mys.

Lördagen spenderades i skogen (?). Faktiskt. Vi plockade trattkantareller. En hel kasse var. Inte heller så illa. Det är mysigt att vara i skogen, dock var det inte riktigt lika mysigt att rensa svampen sen. Vi kanske hann med en tredjedel igår, resten överlåts till mor. Ehe. På kvällen åkte vi till time och hyrde film. Två av de nya Wallander-filmerna. De var riktigt bra, enda missen var att Kalles dvd fick något syndrom och började spela upp kapitlen i fel ordning på den ena skivan. Vi satt båda två och var helt förvirrade för att vi inte fick något sammanhang i filmen innan vi förstod vad det var för fel. Först på tredje omstartsförsöket gick det bra (när vi redan sett 45 minuter av filmen i helt random ordning).

Idag har jag hälsat på i simhallen och tittat på Gästrikeserien. Roligt. Saknar simningen, verkligen. Har tänkt (observera, tänkt) att jag ska kontakta Upsala simsällskap och se om de har någon motionsgrupp som jag kan ansluta mig till, men det blir aldrig av. Hinner inte. Matten dödar mig.

Nu ska jag packa upp lite väskor, göra en matlåda och sedan dyka djupt i matteträsket.

Peace.   

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback