tenta + fest

Idag var det miljö&vatten-tentan. Blä. Alla var ganska överens om att de hade lurat oss. Alla var överens om att vi pluggat på fel saker. Alla var överens om att frågorna var luddiga och att man fick gissa sig till vad de egentligen ville veta. Vi skulle ju inte behöva göra några detaljstudier. ändå var det bara sådana frågor. Ehe. Kul liv.

Meeeen. Efter tentan stack jag med Linnea, Malin, Carro, Sophie och Elin till Kalmars och käkade en underbart god hamburgare innan det blev tentafest hemma hos en annan Linnea. Skojsigt. Rasmus, som kan allt i hela världen, stod för partytricket: någon form av snurrande eldbollar. Förstod inte riktigt vad det var.

Sen blev det att stifta en snabb bekantskap med Stockholms nation och jag är inte jätteimponerad. Det var sjukt stort och sjukt mycket folk och massor med brats. Typ. Vet inte om det mest berodde på att folk fått mig avigt inställd och fördomsfull till stocken, men det var ingen höjdare.

Nu ska jag sova. Imorn blir det lite shopping med mig själv och sedan hemåkning.

G'natt.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback