Ny räcer

Tentan är gjord så nu vill jag mest dö. Känner mig helt tom bara. På ett bra sätt. Hoppas hoppas hoppas att det gick så bra som det kändes för då har jag i alla fall klarat den.

Taggar för tentafest ikväll. Tjohooooo.


Och jag fick just min cykel.

MIN cykel.

Den är grön och vit och röd. GRÖN OCH VIT OCH RÖD?

Trodde att det skulle vara skrikiga färger, men det gröna är så mörkt att det nästan är svart. Men en trefärgad cykel lär jag ju inte tappa bort den i alla fall. Den är nog ganska unik.

Hoppas att den är bra. Den har inga växlar. Och fotbroms. Jag är van med massamassa växlar och handbroms. Jag kommer dö.

Puss

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback