mormor

Är hemma i Hofors igen på lite långhelg. Underbart. Skippade en fyratimmarsföreläsning om akvatiska system idag för att istället åka till Björkhagsskolan och hälsa på. Pratade en massa med Lennart och Christin. Mycket trevligt.

Var väl på skolan i en timme kanske och sen gick jag hem till mormor och åt pannkakor. Hemskt att jag bara träffat henne tre-fyra gånger i år, men nu var jag där i alla fall. Mamma kom dit också och vi spelade kort och fikade med tanten. Skoj. Nu känner jag att jag slipper ha dåligt samvete ett tag i alla fall.

Just nu väntar jag väl mest på att älsk ska komma hit. Då blir det matlagning och mys. Puss

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

superduper hörru! åh roligt! vad är det för te du har?


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback