Malin

Maaaaaaaaaalin är här. Vi har knallat runt på stan och provat mössor och baskrar. Jag er ut som ett skämt i vad jag än sätter på huvudet, men köpte ändå en grå/svart basker. Hoppas att jag slipper komma till insikten att jag ser ut som ett skämt i den med för jag behöver verkligen något på huvudet.

Vi fikade även jäääääääääättelänge på överdrivet mysiga Café Linné. Nästa gång jag äter där ska jag dock inte äta körsbärsbakelse. Blev oändligt besviken på den eftersom den inte smakade någonting. Tråkigt. Men mysigt var det.

Avslutningsvis blev det studentbokhandeln och inhandlande av en ny mattebok. Linjär algebra. Usch. 530 spänn!!

När vi kom hem lagade vi sesamnuggets och klyftpotatis. Gott. Min andra vegetariska erfarenhet. Helt okej.

Nu blir det sova. Föreläsningar hela förmiddagen imorgon, sen blir det en vända på stan igen. Ska prova jeans då. Trevligt.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback