Lycka till i USA Ida

I fredags var det reccegasque på norrlands. det definitiva slutet på reccetiden? Hur som helst. Trevligt var det i alla fall, som det alltid är med gasque. Fick sitta på värstaste hedersplatsen också, mittemot ordförande och vice ordförande i kåren. Koolt. Status på mig? Näh.

Skojigast var att det var en orkester som spelade styrdansmusik efter självaste middagen. Dansade en massamassa bugg och foxtrot och sånt lall. Skoj. Orkade dock inte vara speciellt ihärdig. Åkte hem och snarkade redan tio i två.

Övriga helgen har bestått av en blixtvisit i hemmet. Var ju tvungen att passa på att träffa Ida för sista gången innan hon åker till USA imorn och blir borta ett helt år. Läskigt. Hoppas att allt går bra.

Nu är jag tillbaka i Uppsalaland igen och ska ringa älsk och sen sova.

G'natt


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback