femma

En fågel viskade i mitt öra att det blev en femma på mattetentan (=MVG i guess). Känns bra. Mycket bra. 35 poäng av 40. Mums. Hälften av dem som gjorde tentan fick femma. Det är hur bra som helst. Det var svårt att plugga till introkursen idag. Alla var i något slags euforiskt tillfredsställelsetillstånd av mattelycka. Bäst. 

Just nu sitter jag mest och stirrar rakt fram. Har så gjort sen jag kom hem, vid sextiden. Kan inte förmå mig att plugga mer. Jag skiter egentligen i de akvatiska systemen. Intalar mig själv att jag kan tillräckligt. Lite om allt. Förhoppningsvis tillräckligt för att bli godkänd. Första gången någonsin jag inte upplever att jag döööör om jag inte ha koll på varenda liten detalj. Känns väldigt bra. Men konstigt. Lite av allt var ju bevisligen tillräckligt i matten, förhoppningsvis nu med. 

I övrigt tog jag en liten sväng på stan idag. Provade skor och hittade ett par som jag gillade. Köpte dem dock inte. Kanske dumt. Ska göra't på fredag. Hoppas att de finns kvar då. Istället blev det ett linne och en väska. Jotack.

Puss

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback