..

Världens sämsta bloggare? Kanske.

Skrev faktiskt ett inlägg igår och blev asigt sur när det försvann. Skrev bland annat att jag kände mig död efter ett sinnessjukt ki-box pass på friskis. Tror att nära-döden-pplevelsen mest berodde på att tjejen jag boxades med var så galet jävla stark och gick in för att slå rakt igenom mig. Typ. Jag flög som en vante och hon var som berget själv och rubbades inte trots att jag tog i allt vad jag orkade. Blä. Har upptakten till galen träningsvärk nu. Verkligen.

I övrigt är det väl plugg som gäller. 24/7 faktiskt. Drunknar i mineraler och bergarter och akvatiska system. Return to life på fredag. typ.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback