utnarm

Jag är förkyldern igen. Har feberyrat runt i två dagar nu och snorat och snörvlat och nyst. Igår när jag cyklade hem var jag tvungen att irra mig in på akademiska för att leta efter ett apotek så att jag skulle kunna köpa nässpray. Imponerad över mig själv att jag hittade faktiskt. Underbart att kunna andas inatt också. Förkylningen kom aningen olägligt eftersom jag hade ställt in mig på att jag skulle åka och vaccinera mig mot svininfluensan idag men det får vänta eftersom man tydligen inte fick vara förkyld/febrig när man tar vaccinet. Asch.

Men.. Idag var det utnarm. Uppsala teknolog- och naturvetarkårs arbetsmarknadsmässa. Mässor är grejen för pennbögar och godissnyltare som jag. Fick med mig 42 pennor samt massa massa godis, reflexer, lypsyl, pins, en fräsig överstrykningspenna, en visitkortsdosa, postitlappar med mera med mera.


Dagens skörd.

Meddela din åsikt
Jag heter: Anonym

Det var inte illa, bra jobbat av en pennsamlare!!

2009-11-09 @ 13:07:15

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback