kemiprojekt

Skickade just in mitt kemiprojekt. Måste säga att det tog onödigt lång tid att skriva och inte blev det speciellt bra heller. Men. Det skiter jag i. Mwuahahahah. Jag hade kunnat smällt ihop det på en timme om det inte vore för att det är så jävla svårt att ta sig för med attplugga när man är hemma. Jag slutade tio idag. Var på föreläsningen på morgonen enbart för att åka hem klockan tio och sätta igång och skriva på en gång istället för att drälla runt i pyjamas halva förmiddagen. Det gick inte alls särskillt bra. Min cykel gick sönder på vägen hem. Eller ja, den har gnisslat och vinglat och låtit konstigt ett tag med nu var den extrem. Jag åkte till doktorn med den och det visade sig att fälgen på bakhjulet hade blivit helt knölig så att ekrarna satt en massa löst och vissa hade börjat lossna. Så jag lämnade in fanskapet och gick hem. När jag precis skulle gå över vägen till vårt hus kom jag på att jag skulle handla. så jag vände och gick till ica. Där gick jag runt aslänge och funderade vad jag skulle äta. Valde såklart fisk, som skulle tillagas i ugnen i hundra år. Gjorde ingenting medans jag väntade på att den skulle bli klar. Sen åt jag, gjorde matlådor och diskade fastbrända kastruller vilket också tog hundra år. Sen gick jag och hämtade cykeln igen. Då var klockan halv två. Kom igång och började skriva strax efter två (det tog tio minuter att hämta cykeln...). Var hyfsat klar vid fyra och då hade jag inte varit speciellt effektiv. Blä.

Var och tränadenu på kvällen också. Tänkte gå på skivstång/kondition på friskis. Tänkte att det skulle vara typ som bodypump. Tyvärr var det fullbokat alternativt inställt så jag fick gymma istället. Jag är inte så bra på gym. Särskilt inte ensam. Jag behöver någon som talar om vad jag ska göra för att det ska bli effektivt. Men.. jag trampade trappmaskin i en kvart och var dödligt svettig efter det. Sen körde jag diverse maskiner och kände mig ganska nöjd när jag gick därifrån. Är sjukt trött i svanken nu. Visste inte ens att man kunde bli det. Om jag inte har alltför mycket träningsvärk imorn och inte sitter kvar alltför länge i skolan kanske det blir bodycombat imorn. Skoj.

Nu är det godnatt.

 

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback