jullovslängtan

Är man skadad om man anser att det är tidigt att komma hem från skolan klockan FEM? Troligen. Idag kom jag hem åtta. Känns inte lika bra. Hinner inte mer än laga mat/äta/diska och eventuellt duscha innan det är dags för sova. Suck. Heeeeeeeelt sjuuuuuukt mycket längtar jag till jullovet. 18 december till 18 januari ska jag inte göra någonting och det ska bli så jävla skönt. Jag ska läsa böcker och jag ska spela kort med mormor och jag ska lägga pussel och jag ska spela gran turismo och jag ska förhoppningsvis lära mig att sladda med Kalles 740 på isen. Jag ska inte ägna en tanke åt en jävla skolbok. Un-der-bart.

Nu ska jag unna mig en match betapet. Sen ska jag duscha. Sen ska jag ringa. Sen ska jag sova.

Meddela din åsikt
Jag heter: T:et

Men snälla Sara, välkommen till verkligheten.

Jag är ALDRIG någonsin hemma från mina jobb före åtta på kvällen, man hinner det man ska ändå.... =)



Btw, har du ledigt i en hel månad?? Vilket lyx!

2009-11-25 @ 22:02:38

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback