ångström

Seriöst. Mitt nya hem heter Ångströmlaboratoriet. Det känns verkligen som om jag och Amanda bor i skolan. Det är 8 till minst 18 varje dag. Ser aldrig dagens ljusöver huvudtaget. Men.. egentligen klagar jag inte. Det är skönt att plugga i skolan med andra och slippa sitta hemma själv och få ångest av att inte förstå. Jag har hittills knappt öppnat en bok hemma, vilket i sig är väldigt skönt, även om jag verkligen borde sitta och läsa lite på egen hand. Borde försöka förstå lite.

Men.. nu väntar jag bara på att Kalle ska ringa och sen blir det sova. Inatt tänker jag inte vakna varje halvtimme av att jag ligger på en ond arm. Sprutan mördade min natt verkligen. Vaknade 745 gånger. Inte för att jag hade särskilt ont i armen annars, men när jag vände mig i sömnen och la mig på armen så vaknade jag av att det gjorde asigt ont. I-landsproblem verkligen.

Godnatt

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback