bröllopsfotografen

Awsome.. Idag hade vi vår första kemilab. Inte jätteroligt. Men ganska. Mest jobbigt att det var i sju timmar och att man får kronisk huvudvärk av att konstant titta genom de repiga skyddsglasögonen. Om basmatten var gymnasiematte i speedversion är det här gymnasiekemi i speedversion. Tror vi hann igenom fyra ganska stora områden bara på den här labben. Och labjournalen kändes primitiv att skriva. Gillas ej.

Avslutade dagen med bio med Malin, Carro, Elin, Linnea och Sophie. Bröllopsfotografen blev det. Den var bra, men jag är ändå lite besviken på den faktiskt. Gillade inte riktigt känslan av att alla som inte kommer från Stockholm är arbetslösa och missanpassade lantisar med total social oförmåga och att alla som kommer från Stockholm är missanpassade rikemanstöntar. Men, ändå rättkul. 

Nu blir det duschen. Sen sova. 

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback