Folkrace

Två dagar folkrace.

Förra året såg jag en halvtimme och tyckte att det var förjävligt.

I helgen har jag sett två hela dagar och tyckt att det varit väldigt roligt. Faktiskt. Det går tydligen att omvändas (Dock tycker jag fortfarande att det är miljövidrigt och på så sätt ganska onödigt). Jag var väl mest intresserad av att följa hur det gick för kärleken och för Sofia. Båda tog ledningen från start i alla sina heat. Mycket bra. Sen kan vi ju diskutera hur det gick med resten. Det blev både andra- och tredjeplatser men också diverse sandvallar och staket. Men man kan ju inte direkt säga att de bara har sig själva att skylla på. Men, på det hela taget.. bra.  

Igår var Hanna med. Det var bäst. Vi satt på mina fällstolar i skogen och chillade och kollade på bilar och det var allmänt mys. Hanna är bäst.
 
Idag har jag mest, så att säga, hängt i depån. Hännie kunde inte vara med så idag var jag ensam. Det gjorde dock inte så mycket för Carls bil gick aldrig sönder så mycket att han behövde tok-skriva så han hann vara lite social med mig. Jag känner nu att jag har visat nyllet för solen alldeles för mycket idag och är galet bränd om näsan. Inte skönt. 

 
Älsklingens bil.. och det står Kalle <3 Sara på dörren.. tihi.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback