Jag älskar dig

När en stor sten från ovan slungar mig till marken med våldsam kraft.
När stinget av avund gör att mina knän viker sig och jag inte kan andas.
När jag slås av tron att mina vänner inte vill veta av mig
När jag frågar mig själv varför men inte vill ha något svar
När jag känner mig som en belastning som hela världen helst vill undvika


Vad kan då jämföras med att få drunkna i din famn med dina trygga armar runt mig.
Att få känna dina hjärtslag och din varma andedräkt mot min panna.
Du som alltid ställer upp och finns där för mig.
Du som säger att du älskar mig och bevisar det i allt du gör.


Det är du som betyder mest för mig
Det är dig jag älskar av hela mitt hjärta.





 


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback