bästa kvällen

Jag hade underbaraste kvällen på länge igår. Carl och jag skulle fira vår ettårsdag en dag för tidigt med mat och bio i Gävle. Först blev det mat på kinarestaurangen på södermalmstorg. Samskigt värre. Åt fyra små rätter, mums. Det var bästa vädret så vi satt ute och åt, och det bästa med det var att det var cruising samtidigt. Såg massor massor med asigt snygga bilar och blev grymt pepp på att cruisa själv. Tufft tufft. Får manipulera min pöjk att låna någon bil, typ Anders eller så, så att vi kan åka lite i Sandviken sen. Tjoho. Efter mat och bilspaning blev det då bio. Män som hatar kvinnor. Bästa filmen. Helt galet bra var det. De två och en halv timmarna kändes som en för att den var så bra. Efter filmen åkte vi ett par varv i Gävle och tittade på mer bilar.

Hurbrakvällsomhelst <333

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback