byxor

Idag är det ingen skolbok som pockar på uppmärksamhet. Fast det är det egentligen men det skiter jag i. Två Nationella prov i engelska idag samt ett uppskjutet biologiprov som jag faktiskt tror gick ganska bra. Lina och jag gjorde dessutom färdig vår rapport till den kombinerade biologidrotten. Bäst som fan.

Ikväll sägs det vara studentfest på hangloose. Jag ska in med Sara, Malinx2 och Maria och säkert någon mer. Kul som fan. Och jag har fullkomligt pressat i mig själv i mina vita jeans. Egentligen gick det inte. De ÄR för små, men är det dresscode white så lär man välan offra sig lite. Jag äger inget annat vitt förutom klänningen som jag eventuellt ska ha på studenten. Byxorna är det enda alternativet. Sitter nu och desperat försöker få dem att gå ut sig lite, men det tycks aningen jobbigt. Trångt Trångt Trångt. Det är trångt nu, innan jag har ätit mat. Får väl andas när jag kommer hem inatt.

Pust


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback